Η εφαρμογή uregister έχει σαν στόχο την εγγραφή των χρηστών στην νέα υποδομή ldap. Τα στοιχεία των χρηστών βρίσκονται στις βάσεις δεδομένων προσωπικού ή/και φοιτητών και η διαδικασία έχει σαν στόχο την δημιουργία του νέου λογαριασμού για τον χρήστη, στον οποίο θα διατηρήσει το username που του είχε αποδοθεί, αλλά θα κληθεί να θέσει έναν νέο κωδικό.
Για την απόκτηση ιδρυματικού λογαριασμού, αίτηση στο email: dev.ops@panteion.gr
Απαραίτητη προϋπόθεση να στείλετε μαζί με την αίτηση την σύμβαση εργασίας ή το ΦΕΚ διορισμού μαζί με τα παρακάτω στοιχεία στο email: dev.ops@panteion.gr, προκειμένου να γίνει εγγραφή του χρήστη στο Ηλεκτρονικό Μητρώο (academic ID) του Πανεπιστημίου, ο οποίος μένει ενεργός για το διάστημα που είναι ενεργή και η σχέση εργασίας (μόνιμη, αορίστου ή ορισμένου χρόνου) με το Πάντειο πανεπιστήμιο.
Τα στοιχεία όπως είναι στην αστυνομική ταυτότητά σας
ΟΝΟΜΑ
ΟΝΟΜΑ (ΑΓΓΛΙΚΑ)
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΕΠΩΝΥΜΟ (ΑΓΓΛΙΚΑ)
ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ
ΑΜΚΑ
ΑΦΜ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ (YYYYMMDD)
ΒΑΘΜΟΣ/ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ
ΚΙΝΗΤΟ
EMAIL (μη παντειακό)
Μετά την παραλαβή του email ενημέρωσης για τη δημιουργία του χρήστη, είστε έτοιμοι για την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού.
Σημείωση : Υποχρέωση του-ης κατόχου (καθώς και των αρμόδιων υπηρεσιών του πανεπιστημίου), η ενημέρωση στο dev.ops@panteion.gr, για την ανανέωση ή διακοπή της σχέσης εργασίας, ώστε να προβεί στην κατάργηση του λογαριασμού.
Εισαγωγή στην εφαρμογή από εδώ.
Με την επιλογή της ενεργοποίησης του λογαριασμού, ο χρήστης οδηγείται στην σελίδα επιλογής της ιδιότητας του. Επισημαίνεται πως για κάθε διαφορετική ιδιότητα ο χρήστης θα πρέπει να κάνει εκ νέου την διαδικασία. Αυτό σημαίνει πως αν ο χρήστης είναι και φοιτητής αλλά και μέλος ΔΕΠ θα χρησιμοποιήσει την εφαρμογή δυο φορές.
Το τελικό αποτέλεσμα όμως θα είναι ένας λογαριασμός που θα αντιστοιχεί στο φυσικό πρόσωπο, ο οποίος θα αντικατοπτρίζει και τις δυο ιδιότητες.
Με βάση τα στοιχεία του λογαριασμού URegister ο χρήστης θα μπορεί να έχει πρόσβαση στις Υπηρεσίες που χρησιμοποιούν την Υποδομή Ταυτοποίησης και
Εξουσιοδότησης του Ιδρύματος (π.χ. εφαρμογή φοιτητολογίου, Φοιτητική Μέριμνα, Openeclass, Ηλεκτρονικές πηγές) και του ΕΔΕΤ (π.χ. Ακαδημαϊκή Ταυτότητα (ΠΑΣΟ),
Υπηρεσία Διαχείρισης Συγγραμμάτων, ΑΠΕΛΛΑ)
Οδηγίες για τους νεοεισερχόμενους φοιτητές
Ανάκτηση ή αλλαγή Κωδικού πρόσβασης Uregister
Αφού ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας θα έχετε τη δυνατότητα, μέσω της υπηρεσίας
https://mypassword.panteion.gr
να αλλάξετε ή να ανακτήσετε τον κωδικό σας, σε περίπτωση που τον ξεχάσετε,
Η ανάκτηση κωδικού γίνεται είτε με τη χρήση κινητού τηλεφώνου είτε με τη χρήση εξωτερικής διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (μη πανεπιστημιακό email).
Τα στοιχεία αυτά που θα εισάγετε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας (αριθμός κινητού τηλεφώνου ή email λογαριασμός) θα πρέπει να ταυτίζονται με τα στοιχεία που η
Γραμματεία του Τμήματός σας έχει καταχωρήσει στην καρτέλα σας στο φοιτητολόγιο.
Σε περίπτωση που δεν μπορούν να ταυτοποιηθούν, θα πρέπει να ενημερώσετε τη Γραμματεία του Τμήματός σας.
Δημιουργία ηλεκτρονικού λογαριασμού Υποψηφίων Διδακτόρων Uregister
Από την επόμενη μέρα της εγγραφής σας στο σύστημα (από τη γραμματεία) μπορείτε να εκδώσετε κωδικούς Uregister.
Στο link περιγράφεται η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε μέσω της τρίτης επιλογής "Είμαι Φοιτητής" και με τη χρήση του e-mail για τη δημιουργία κωδικού πρόσβασης.
Συχνά σφάλματα που προκύπτουν κατά τη διαδικασία εγγραφής και τρόπος αντιμετώπισης
Σε περίπτωση που ένα από τα:
ΑΜΚΑ (εφόσον δεν τον καταχωρήσατε εσείς)
Επώνυμο
Ημερομηνία γέννησης έχει εσφαλμένη τιμή
τότε απευθύνεστε στην Γραμματεία του τμήματος σας για να γίνει διόρθωση των στοιχείων.
Αν τα τρία στοιχεία αυτά έχουν σωστή τιμή, τότε θα πρέπει να επισκεφτείτε την διεύθυνση :
https://www.amka.gr/AMKAGR/
για να ελέγξετε τον ΑΜΚΑ και την ημερομηνία γέννησής σας. Αν διαπιστώσετε λάθος στα στοιχεία, τότε θα πρέπει να μεταβείτε σε οποιοδήποτε ΚΕΠ και να ζητήσετε τη διόρθωση τους.
Αφού γίνει η διόρθωση, μπορείτε να συνεχίσετε με την Ενεργοποίηση του Λογαριασμού.